20 augusti 2010

kan ju vara passande med en liten uppdatering efter ett längre uppehåll=)

i måndags var en häftig dag, på min 25 års dag fick vi se vår bebis för allra första gången. så nervös jag var i väntrummet, men vi fick en go bm som snabbt hittade vår lilla bebis i magen. jag ville så gärna ha bevis på att där visst fanns något levande, har ju blivit lite rundare om magen, men att få se den lilla kroppen, vinkandes till mamma o pappa, det var den bästa presenten jag kunde få.  så skönt det var att få höra att allt såg bra ut. man tar tacksamt emot alla tecken på ett liv i magen(förutom det konstanta illamåendet=) nu känner jag tom rörelser, det är sååå häftigt=)=)=)

i lördags var det kalas, efter svordomar över det super dåliga vädret puffa jag upp håret o drog på mig de nya klackaskorna. trist med ös regn då vi skulle hålla till i en trädgård, visserligen i ett tält men solen är ju att föredra=) men vädret påverkade oss inte, hade inte kunnat önska en finare kväll. en massa folk kom, så mycket kärlek, mat, kakor o skoj=)=)=) tack till alla som var där=)





en bild visar de stadiga trosorna som jag fick=) stora som hus, men säkert hur sköna som helst=) bakverken är mina, jag är bra på att göra tårtor, en tom fråga var jag köpt dem, hihi=) jag fick underbara buketter, trodde nästan jag fyllde 50 år för allt fint jag fick=) mina fina vänner angelica o dennis<3 o mitt underbara hjärta som finns här för mig, alltid<3<3<3 utan honom o familjen hade det inte blivit någon fest, tillsammans är man stark!!!

imorgon är en stor dag för mig. min bästis dotter ska döpas och jag har blivit tillfrågad att vara gudmor. det är en stor ära att blir tillfrågad, jag ska göra mitt bästa för Evelina<3<3<3

dags för sängen, kram o god natt<3

Kommentarer
Postat av: emma

sant om tårtorna, så fina=) å du, så fin du är på bilderna Nina<3 tråkigt vi inte kunde komma:( måste boka in en dag snart. Miss you! kram

2010-08-21 @ 21:05:38
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

säger som emma, så trist att jag ej kunde heller. och vi måste ses snart :D såg bilder från evelinas dop oxå, så fin vännen! Magen börjar synas gulligt <3



stora kramar

2010-08-22 @ 23:28:24
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0