26 april 2010

en strålande vårdag. hade mina nya ballerinas idag, första gången sen jag fick skoskav av ett annat nytt par förra veckan. räknade mina skor som jag har ståendes på jobbet, 6 par är det. typ ska jag ut helt spontant en lördag kväll så får jag köra till jobbet o välja skor först=) här hemma har jag mest gympaskor, uggs o lite halvglömda skor i en garderob. känner att det kanske är dags att ta hem några par, fast det är ju bra möjligheter att gå in ett par skor på jobbet, enda problemet är att det typ aldrig händer=) ska ut med lana om nån vecka, hon snackade om dresscode o det är ok, helst ska man nog ha klackar oxå, så snart får jag en kväll med bra övning=) det blir nog mest att sitt dansa den kvällen, hihi!

nu e de roast på berns med johan glans, eslövs pågen=)

trevlig kväll<3




Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

vi borde försöka få tag i biljetter till nån show med johan glans :D:D

2010-04-30 @ 18:31:44
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0