18 september 2009

nyss snyftat ner mig till dirty dancing. får alltid lite glädje tårar i slutet av den filmen, för den e så himla fin. idag lite fler tårar för patrick swayzes skull. avliden i veckan pga cancer, den jäkla sjukdomen!!!

idag har vi varit på kalas för Simeon 5 år<3<3<3 sissy har fullt upp med 2 kids, bjöd med henne ut på krogrundan i eslöv nästa vecka. hon har aldrig varit ute i eslöv förr, då är det väl på tiden. hade varit roligt att göra stan osäkert med syrran. ska locka med mojitos o hmmm, barnpassning på fredag när de ska till ullared...lyckostar=) undra vad som krävs för att martin ska följa med mig dit??? får tänka vidare på det...fast klarar mig nog bättre med en tjej kompis som har shopping i blodet, precis som jag=) börjar ju närma sig jul, lite julklapps shopping där e ju aldrig fel. pysseldag fick vi iaf inbokat=)

nu e de sängen som gäller, jobb o klädparty imorgon. sen ensam kväll hemma, gött=) ska nog njuta av kvällen med glass, blåbär o twilight. jag skulle vilja att det blev så iaf, den som lever får se=)

sov gott godingar<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sofie & liam

Svar: Roligt =) Tycker du att den funkar bra då? Jag är super nöjd med min =)

2009-09-21 @ 10:26:25
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0