26 oktober 2009

jag tror på allvar att mina armar blev minst 10 cm längre när jag bar in en 10 kg pumpa från parkeringen till lgh precis. pust va jobbigt, knappt man tror att man tränar 3 dagar i veckan=) fick inspiration av sis i lördags som hade en jätte fin pumpa vid dörren. jag fyndade min bjässe på landet någonstanns mellan center syd o eslöv för 35 kr, mycket billigt=) nu ska jag o kitty designa ett läskigt ansikte på den.

jag har haft en toppen helg. i lördags var det lite invigning för Ninas Naglar på Hälsostudion. det var skoj, fick många bokningar...när ska man hinna med privatlivet tro=) annars känns det himla bra.
sen var det dags för ett års kalas för finaste ivan<3 hade det toppen hos sis o familj. vill flytta dit, inte i deras hus, hihi...men i närheten. 5 minuter från nya ikea är ju anledning nog, haha. 500 meter till havet är ju oxå rätt nice=)
söndag, jobb o träning. sen hade vi pysselkväll, vi o vi...jag iaf=) martin kolla fotboll o jag skrev julkort=)

nu ska jag njuta av min hemma kväll, imorgon har jag kund efter jobb, på ons ska jag ut med lillebror=) på tors kund igen o på fredag ska jag nog bara hänga i soffan efter jobb=)

hej då från nina o kitty<3


update: såhär fin blev min pumpa=)

*H*A*P*P*Y* *H*A*L*L*O*W*E*E*N*


Kommentarer
Postat av: Emma

Nice pumpa=) jag gör ingen iår då janne jobbar hela helgen och jag inte är hemma. Föresten, janne får sitt schema nu i helgen, vilka datum var det nu ni kunde komma upp? Så vi kan börja planera=) kraaam

2009-10-28 @ 23:03:45
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0