9 november 2009

i slutet av november och i december är det dags för en hel del kul... fester, bowling o idol bla=) idag har jag köpt 2 st riktiga party klänningar som gör sig bra till det som komma skall. det finns mkt fint ute i butikerna nu, men dessa talade till mig, haha=) lite accessoarer så är jag fix färdig inför julens festligheter=) köpte nya morgonskor oxå...vita med ett stort hello kitty ansikte framtill. de är sååå jag=)

på torsdag är det vip kväll på jobbet, hela centrat är öppet till 23.00. vi har många fina erbjudanden, 20 % rabatt på hela sortimentet tex. samma dag har jag fått tid till vaccination för svinis....hjälp mig, ska jag ta sprutan eller inte??? vad ska ni göra? man hör många som är för o många som är emot! jag vill ju absolut inte få svinis, men inte heller få några läskiga biverkningar. ja jag vet inte hur jag ska göra helt enkelt.

idag blir det sängen tidigt, mina måndagar e riktigt trötta. sen blir det bättre ju längre veckan går=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0