7 juni 2009

7 juni o var fan e sommaren? förra söndagen var det medelhavsvärme o jag gick i klänning. idag har jag haft 2 linnen, en kofta, halsduk o fleecetröja o jag frös som en hund, blä för tradit väder. fast tråkigt väder idag, har det varit en skoj dag, vi var iväg med martins jobb o fiskade vid en liten sjö. tusan va de e skoj att fiska, inget napp blev de, fast fiskarna hoppade upp o ner i vattnet för att reta oss, titta vi e här, men ni kan inte fånga oss, grrr!  

nina in action=)

igår kväll var mamma o anders här, anders har nollat i veckan så vi bjöd dem på en god middag. sen drack vi cider, irish coffee o pysslade resten av kvällen=)  kan knappast bli bättre, hihi=) gjorde dukningen med finposlinet, alltid skoj att duka fint!

 
min nya tavla som jag har målat, inte lika bra som den första. men fin nog för att hängas upp på väggen=)

nästa projekt är att måla magnet o skoltavelfärg på en liten vägg här hemma, det kommer nog bli himla bra=)
nu ska jag gå o förbereda inför morgondagen, första dan på utbildningen för att bli nagelteknolog=) lite nervös är jag, men det kommer gå bra=) wish me good luck!!! tack o hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0