12 juni 2009

aldrig förr har en vecka gått så fort som denna, och allt tack vare mina dagar hos Professionails. jag ville inte lämna skolan idag för fy hundan va skoj vi har. det är underbart att lära sig något nytt och man får se resultat direkt. har fått 2 fina komplimanger idag av lärarna som värmde mitt hjärta=) visste ju sen innan att jag har pyssel i blodet, så det här med naglar ligger inte långt borta=) våra första dagar övade vi på Ulla platshand och idag gjorde jag naturella utan tippar på Maria. nu har vi ledigt nån vecka o då ska jag öva, öva, öva. så e de någon som vill ha tjusiga naglar till ett billigt pris, hör av er till mig=)=)=)



hade gärna haft helgen ledig, men nu e de Hallbergs guld som gäller för hela slanten. ska bli kul att komma tillbaka efter en veckas ledighet därifrån. iom dåligt väder blir det kanske full rulle i affären, jag hoppas iaf på det=) imorgon kväll är det myslördag för vår del här hemma och det ska bli lovely=) vi ska mumsa på kladdkaksmuffins, tror jag ska köpa lite lösgodis oxå...det förtjänar jag efter min höjning i benpress, från 140 kg till 150 kg, yeay=)


då var det snart midsommar=) e de fint väder vill jag picnica på en vit strand med filt och en massa god mat. ännu en gång denna sommar ska jag be till väder gudarna, hihi=)

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

åh vad härligt att du trivs så vännen.

kanske att jag lånar ut mina kvinnliga naglar nån dag hihi :D

2009-06-13 @ 12:21:04
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Roligt för dig ninis=) Tror du är som skapt för det! Planer på att öppna eget sen?=) trevlig helg kramis

2009-06-13 @ 14:25:26
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Sara

hej du.. hitta din blogg av en slump då jag leta efter olika utbildingar för att utbilda mig till nagelteknolog.. såg att du börjat proffessionails.. då undrar jag lite hur det är och vad det kostar och så här? varför valde du just dem? om du vill vara snäll och häjlpa mig lite i denna utbildings djungel..? :) Lycka till med salongen! :) Sara

2009-07-31 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0