9 januari 2009

sitter o degar framför datan innan det är dags att köra till jobbet, jag borde plocka undan julsakerna, så slipper man det imorgon. jag och martin har 2 lediga dagar tillsammans framför oss, lördag o söndag. helst skulle jag bara vilja slappa här hemma, gud vad jag älskar att vara hemma, hihi=) men som alltid finns det en massa saker man vill o borde göra, tex
*städa ut julen o alla barr som ligger på golven o i sängen, duschen, i skorna...!!!
*tvätta på lördag, yeay
*köra till burlöv center
*hälsa på sis o ivan, han bara växer o växer, vill träffa lill plutten så mkt som möjligt nu när han e liten.
*sopsortera, vi har ett berg av saker att slänga, jag tar det här m sopsortering väldigt allvarligt, hihi=)
*träna, minst 2 gånger, helst iaf=)
*köra till höör o köpa upp ett presentkort jag har fått=) pengarna bränner i fickan, hihi!
*köra till panduro o köpa upp ett presentkort som jag fick i julklapp, men inte utan syster o hennes rabatt=)

får helt enkelt se vad vi hinner o väljer att göra. nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig fredags fin till jobbet, hmm vet inte vad jag ska ha på mig idag, de svarta kläderna eller kanske de svart kläderna, e trött på svart...till helgen ska jag köra uteslutande på färg=)



Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Ja jag har inte vetat vad jag skullat skriva innan så då sket jag i det i stället =)

Åh, ja så roligt, vill han inte då eler? =)

Jag vill ses snart, men just nu är jag sjuk :(

Men vi kan väl se kanske nästa vecka?

Jag ska jobba denna veckan ons-lör om jag är frisk vill säga.

Hur jobbar du?

kramar

2009-01-19 @ 16:01:43
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0