9 augusti 2009

nu e vi tillbaka från paradiset, funderar starkt på att köpa öde hotellet som låg mittemot vårt hotell, måla om det i rosa o vitt, fylla poolen med turkost vatten, anställa lite sverige trötta släktingar o bara leva livet långt borta från eslöv. det hade varit något det=) vi har haft det jätte bra, kan man ha något annat i ett varmt soligt land? tror knappast det=)

de 4 dagarna som vi nu har varit hemma har försvunnit i ett nafs. lika mycket att göra som innan vi åkte, inte en lugn stund. känns som jag behöver semester för att vila upp från semstern. inatt var vi hemma vid halv 4. var i gbg o såg Madonna. ohh va hon e bra. så jäkla vältränad o snygg, hon blir 51 år om exakt en vecka, samma dag som jag bli ett år äldre=) i fredags var jag på nagelskolan, angelica var min modell. blev rosa propaint på franska denna gång. jätte fint. klarade teori provet om naglar med endast ett halvt fel. såå himla skönt! fick reda på det på transfer bussen till hotellet första dagen på rhodos, som jag bestämt med maria firades detta med x antal mojitos, mums va goa. ska genast leta upp drink recept på det o bjuda på nästa helg när de e kalas=)

    

   

en liten mix av våra greklands bilder. de 4 översta är på vårt hotellområde. bilden på mamma o anders...han är absolut inte lika full som han ser ut, inte alls faktiskt, han e bara väldigt svår att få till ett bra foto på, hihi=) sista bilden är på jennifer o martin som dansar disco inne på colorado o ja martin har fått i sig några drinkar där=) på mig finns inte en enda dålig bild, vill inte heller lägga ut de bra för då blir alla bara avundsjuka på mitt sinne för att bli bra på bild. ha ha nä sanningen är att jag letar fortfarande efter en bra bild på mig. återkommer eventuellt med en bild senare=)



hittade en söt=) perfekta brillor för maskerad, hihi=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt ni ser ut att ha haft!

2009-08-09 @ 16:24:46
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0