21 september 2008

ohh va skönt med en lugn stund i soffan, har varit en hel ledig helg men fullt upp hela tiden. igår morse ringde väckarklockan 05.05, pust!!! sen pös jag, mamma o martin in till lund för att stå o sälja kläder o stuff på södra esplanaden. shit va de va skoj=) o himla bra att man kan tjäna pengar på sina gamla o pinsamt nya kläder. en rejäl slant tjänade vi, inte fel i flytt tider. så de e bara att samla ihopa sina gamla kläder o annat man inte vill ha o sätta upp sitt bord på esplanaden o börja sälja, rekomenderas starkt=)=)=)

när vi kom hem från försäljningen drog jag på mig extra strumpor, filt o duntäcke för att tina, jag hoppa ner i sängen, somna bums o sov till 5. sen var det dags att duscha, puffa upp håret o kleta på lite extra mascara för att sen dra iväg o bowla, ajjj löv bowling. först käka vi potatisgratäng o fläskfile o sen drog vi in på banan o rulla klot. ena serien är man het som en puma o gör 3 strikes i rad, nästa runda e man sval som kylen o hotar klotet i rännan. skoj va de o alla nyfixade naglarna fick jag behålla, hihi! somna i soffan när vi kom hem o oj va det var skönt!!!

upp vid tio idag, drog på mig linne, t-shirt, kofta, fleece tröja o höstjacka, jeans o tjocka strumpor sen begav vi oss mot revinge o regementetsdag där min lillebror gör lumpen. ohh en massa män/pojkar i uniform, de gillar väl alla flickor, hihi! skoj att se lite närmre om hur lil bro spenderar sina dagar. höjdpunkten var helt klart när ett jas gripen plan kom flygande över oss o stajlade lite, ohh vilket ljud o vilken fart, så himla coolt det måste vara att köra ett sånt plan. sen va de uppvisning med helikoptrar oxå, har alltid trott att de var klumpiga o bara kan köra framåt, men de kan ju snurra, köra baklänges! o göra en massa andra konster, fräckt!

nu e vi himma, jag kollar mord i sinnet o äter äpple, gott! imorgon börjar en ny vecka, öppning imorgon o stängning tis o ons. sen e jag ledig tors o fre, ahh skönt! ny v, nya erbjudanden, 25 procent på allt, yeay!!! jobb lör o sön, då e de modevisning på centrat, hoppas på mycket mycket folk, som vill spendera mkt mkt pengar, haha!!!! sen på lör kväll e de krogsväng här i eslöv, ska man gå eller inte...lutar åt inte.

nu ska jag kolla runt på nätet efter roliga inrednings prylar=) go kväll<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0