11 september 2008

shit vad datumet 11 september klingar dåligt i mina öron...känns allmänt som en dålig dag nuförtiden, har en negativ ton, en del dåligt har ju hänt just detta datumet, men nu blickar vi väl framåt o det kan bara bli bättre=)
jessica fick sitt körkort den 11 september o det är ju bara bra, grattis vännen till att ha haft det i my good 5 år, sheit va tiden går fort!!! vilka roadtrips vi har gjort, du o jag, tillsammans var vi svarta faran=)

hela lägenheten är nystädad o fin, den e på absolut topp, typsikt nu precis innan vi ska flytta. massa ljus e tända, filt runt mig...allt som fattas e lite popcorn....mmmaaaarrtttiin, kan du poppa till mig, hihi....typiskt att han inte e hemma=)
hade en jätte gullig tjej här innan som kollade på lgh, hennes första, precis som den är min första...hoppas hon tar den, då vet jag att den hamnar i bra händer=) gud vad jag längtar till den andra, tre rum o kök med mega balkong, det låter ju som paradiset, haha!!!

imorgon ska jag köpa min röda härliga vinter kappa osså ska jag köpa denna här. den är tänkt att vi ska ha som typ tv möbel i vårt nya place. jag o martin e båda lediga imorgon, så vad passar bättre än en roadtrip, yeay=)

nu e de final i hell kitchen, lite spännande=)

hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ojoj ja vad tiden går ...5år! my goood :D:D

2008-09-11 @ 23:35:36
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0