10 september 2008

ahhh va skönt med sovmorgon imorse, sov ända till 10.15 sen ringde mamma o väckte mig=) hade en härlig fm med kitty katten, god frukost o hem till gården, hihi! sen pös jag o mammi iväg till burlöv center, känns lite som att komma hem, här hör jag hemma när man sätter sin fot där...i miss burlöv center=) första affären var bianco, o jo klart det blev ett par skor där...helt underbara kilklacksdojor, röda med vita jordgubbar på...för 100 kr, nice price=)=)=)
kikade vidare i affärerna, hittade en röd kappa som jag ska köpa, super fin, varm sak...man är inte helt van vid att ha så mkt kläder på sig än o jag hoppas det dröjer ett tag innan den kommer till användning. annars blev det bara lite småplock, typ klämmor o ett halsband. dagens höjdpunkt var definitivt att få träffa måns, denna underbara människa=) rolig, omtänksam, snuskig, ja han e toppen helt enkelt=)

ikväll har jag lagat middag till hjärtat, det är han värd som alltid lagar så god mat till mig. det blev en kycklingfile gryta med paprika, chili, kokosmjölk och ris. den blev himla god=) o nu fick jag glass av martin med gott strössel på, kvällen kan inte bli bättre, haha=) har precis skickat iväg en beställning på hm kläder, fick ett mail om att man fick 50 procent rabatt på valfritt plagg, så då blev det en ulljacka för 250 spänn, inte helt fel=) har någon annan börjat köpa på sig kläder nu inför kallare dagar, månader???

ha en bra kväll, kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0