9 oktober 2008

idag har jag spenderat hela dagen i vår nya helt egna lägenhet. jag har målat våra garderober härligt hallonröda, inte specielt roligt, men det ska ju göras. mamma kom förbi med plättar som mormor gjort, yummie! nu har inte Vi så mkt kvar att göra med målning o stuff, lite små pill...men målaren har en hel del kvar, stället ser ut som en byggarbetsplats=) men tur nog blir det bara bättre o bättre=) om en vecka bär det av mot ny adress o nya tider=) igår packade vi våra första lådor här hemma, känns bra, men sheit så många lådor det kommer bli. av innehållet i min bokhylla blev det typ 5 lådor, hur e de möjligt!!!!

för en stund sen var josefine, som ska ta över denna lägenheten, här. hon berättade om alla sina fynd hon gjort på ullared när hon var där för ett tag sen. mina tankar går direkt....ok nina du e ledig imorgon...kör dit=)=)=) jag ska berätta om mina planer för martin när han kommer hem o höra vad han tycker=) jaja antingen ullared eller ikea imorgon, sämre kan man ha det!!!! blir det inte ullared imorgon, blir det nog en resa dit innan jul iaf=) nån som vill me? ok vi kör på ikea imorgon, då får jag ju träffa sis, som nu e höggravid... ohh va jag längtar efter att få träffa det lilla knytet som finns där inne=)=)=)

min fina lillebror fyller 20 år imorgon, grattis lillen=)=)=) mindre än mig är han till åren, men sen ser han bara äldre ut än mig, lille plutten. tyvärr ligger han hemma i 40 graders feber o har gjort det i 2 veckor nu, så det blir inget större firande imorgon=( men klart att han ska ha sina presenter iaf=) LOVE YOU!!!

                     

nu har hjärtat kommit hem o vi ska knapra på kycklingvingar, lite sent men mmmm va gott.
hej hej=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

kycklingvingar med hår på ;) hihi minns du mina buffalovings haha. kan fortfarande inte äta dem sedan du sa de hade hår haha.

åh vad härligt det låter med ny lya. blir oxå sugen ju<3

jag vill oxå till ullared=)=)

2008-10-10 @ 09:43:54
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis till den nya lägenheten. Får ta mig ett besök hos Er snart=) du är välkommen den 5 november om du fortfarande vill! Har inte fått schemat från praktiken för den veckan ännu men vi kan ju hoppas att jag är ledig. Får schemat v 43 nr jag kommer dit. Allt bra annars? Du jobbar och har dig? Trevlig helg, kramis

2008-10-10 @ 14:36:06
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0