14 oktober 2008

idag har jag varit ledig o jag skulle ha hunnit med sååå mycket, varför blir det aldrig som man har tänkt sig....grrr!!! bara en låda har blivit packad idag, men än är ju inte dagen slut=) 2 stycken till ska det bli. men först ska jag bli en liten matmor o dra på förklädet o göra nån mat, i wish jag var lite mer påhittig när det gäller mat.

ändrade planer...nu drar jag till lägenheten...hej svej=)

update: nu e jag hemma igen o vi har fixat mat...blev stekt fisk o bulgur o en jätte god sallad. för typ ett halvår sen hatade jag sallad, tyckte det var kaninmat, nu kan jag inte få nog, det är ju sååå himla gott=) o en massa rödlök till det, yummie!

nu ska jag kolla igenom mitt cv, dags att skriva en ny jobbansökan=) sheit va skoj om jag hade hamnat där=)=)=) då hade livet varit ännu gladare än vad det redan är=)

ha en skön natt<3

till denna bölar jag alltid en skvätt, har sett den varje kväll i en vecka nu=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

mmm fin låt <3

2008-10-16 @ 14:58:27
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0