måndag 19 maj 2008

massa roligt på G...

*imorgon blir det date med I.me.my töserna i Malmö, så upp tidigt, tåg in, snack o skoj, tåg hem o sen bilen till jobb på center syd. ska bli så härligt att träffa alla härliga flickor igen=)

*en rolig sak är att jag är ledig torsdag o fredag, det är ju bara bra, bättre, bäst=)

*på fredag ska jag o hjärtat på dansuppvisning här i Eslöv, är Anette Losells dansskola som står för uppvisningen.

*marknad i stan till helgen, inköp av billiga fina strumpor=) ett par röda strumpor en dålig dag, så mår man genast lite bättre=) inte för att jag har så många dåliga dagar=)

*tis, tors o lör e de Eurovision songcontest...efter förra årets flopp(inte the ark, de var bra) utan hela programet, sa jag att jag skulle bojkotta skiten...men nä det kan jag inte göra, man e ju nyfiken=)

*krogrunda lördag 31/5...brukar vara jätte roligt o det ska bannemaj bli ännu bättre denna gången=) förfest är redan fixat, här hos oss=) fest klänning fixat, men om jag väljer den i slutet vet jag aldrig=) ambivalent på hög nivå.

*sommarsemestern är bokad o betald, ohhh vad det ska bli skoj...längtar!!!!!!!

men som sagt en dag i taget...allt kommer i sinom tid.

något som gör mig lycklig(are) just nu är när jag kör hem från jobbet o drar igång stereon på högsta volym o sen sjunger för full hals till alla möljliga trall vänliga låtar som typ Curly Sue, Just a minute, Amazing, Boy of summer, This must be a dream mfl mfl. testa själv=)

såg en underbar regnbåge idag vid hofterup, lixom hela bågen...sååå vackert.

sov gott vänner, kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0