tors 21/2-08

my good torsdag idag...igen, precis som sofie skrev på sin blogg, tiden går så jäkla fort. börjar jobba 15:15 idag, skönt så får man lite gjort innan, har varit o handlat bla o nu ätit en jätte god lunch...tack älskling för maten=)

söta liam fyller 7 månader idag, finare påg får man leta efter=) grattis till han<3 kanske du o liam vill komma hem till mig en dag o se hur vi har det, ta lite tjej snack o leka med liam, hade varit jätte roligt.

i like dr phil=)

fy katten va de e kallt, ska dra på mig en extra tjock tröja till jobbet, för det har en förmåga att blåsa riktigt kalla vindar där, brrr!!! var e våren...ho ho.

nu måste jag piffa till mig inför jobbet, ha en bra dag alla, kramar=)image35
Sofie, Nina, Asal och Eva-Lena...goa tjejer=)=)=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack vän, kan behövas men ska allt fixa den :D ha en bra dag på jobbet. är så kul att du bloggar nu :D kram

2008-02-21 @ 15:06:33
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

tack så mycket kära du!!
Vilken fin bild =) Kan du inte maila bilderna till mig som vi tog på julbordet. Hade inte kamera med mig juuu *knas* haha!!
Ja helt klart att vi vill komma hem till dig. Bara säg till när du är ledig så fixar vi det :D :D Vill ju träffa din söta kisse juuu :D
Låter som att du haft en kanon dag!
Hur går det på jobbet nuförtiden?

kram på dig!

2008-02-21 @ 18:32:59
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0