tis 19/2-08

oj va trist det var på jobbet idag, ljuspunkten var när kära rebecca kom o hälsade på mig=) måns va inne o berättade om sin resa till fillipinerna, fast det är ju till new york vi vill=) med alla hans shopping berättelser från the big apple så kan jag sitta på planet ikväll, hihi.

blev lite shopping idag, vissa vet att jag samlar på salt o pepparkar, ett till köptes till samligen, så kärt=) från Guldfynd, 49:-, men med min rabatt ännu lägre=)

image31













får bli ett inlägg med bilder idag, lovade ju en bild på mitt halsband, here it comes.....

image32














e helt kär i det, tillsammans med min ring som jag fick på Alla hjärtans Dag=)






e bjuden till 2 grejer på lördag, så tradit att man inte kan gå på båda o typiskt att det ska vara på just samma dag, men så är det väl alltid. nu e de snart dags att dra på sig träningskläderna o pysa till Hälsostudion. såg att hjärtat är månadens profil på deras hemsida, hihi. det ska jag påminna honom om, haha.

nu ska jag lyfta rumpan o få något gjort, typ måla naglarna sexigt röda, haha=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0