sön 24 februari 08

hej hopp, söndag idag...städat, varit på lång promenad med Angelica o Bozzy, lagat middag o nu sitter jag o pysslar födelsedagskort. e en hel del som fyller år nu den närmsta tiden...Emma, mormor, Lasse, Robban, Nina, ja säkert nån till....men det är bra för då får jag pyssla kort...and i like it=) kära mormor nollar dessutom så de får bli ett stort fint kort till henne. nu håller jag på med en söt katt älskande tjejs kort...gissa vem=)

vi 85:or blir 23 i år, herre jesus va tiden går, vi börjar bli gamla....ahhhhh!!!! Robban den raringen sa att snart blir ni 30, fy jaaaa!!! fast den känslan får jag prata tyst om här hemma när en viss precis nollat trean=) =) =)

nu la sig lill snäckan i mitt knä, man får passa på att mysa när hon e lugn o go=)

imorgon är det dags att klippa håret en bit, måtte det bli bra=) annars får jag bära keps 24/7=) inte så latjo kul. nu ska jag smyga mig in i köket o ta en bit glass, hihi! martin ligger i sängen o spelar nåt fotbolls spel, wiiieee=) ska nog ta o köpa buzz till playstation, känner nån för att ta en match så hör av er=) martin e inte så förtjust i frågesport, but i like it=) vill ha ny skiva till singstar oxå=) osså börjar ju bokrean på tisdag, får ta mig en sväng till nån bokaffär o handla på mg ett antal=)

nu e kortet färdigt o det blev himla bra=) ska ge mig på ett nytt nu direkt, till mormor denna gång  tror jag... ha en skön natt...kramis!

image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0