onsdag 27/2-08

har precis kollat städ programet på 4:an, shit va mycket skit killen hade i sin lägenhet, jag ska nog inte klaga när vi har det lite rörigt här hemma=) man samlar på sig stuff man verkligen inte behöver, varför kastar man inte ist???

tjoho nu börjar greys anatomy på kanal 5=)

innan jag började jobba idag så va jag en sväng på bokia o kollade in bok rean...ytlig som man är(iaf när det gäller böcker=) så går jag enbart på framsidan o jag har redan alla böcker som var på bokrean med snygg framsida...men det blev ändå 3 st, not much! att läsa är något av det bästa som finns, förstår inte folk som inte läser. hittar jag en bra bok så försvinner jag från vår värld o in i bokens förtrollande värld, delar glädje o sorg till bokens sista sida. kan rekomendera en massa böcker, favo författaren är bla Marian Keyes, Harry Potter böckerna är gryma, Gossip girl e bra, oxå It-girl, boken Mina hemligheter är super bra, jag kan fortsätta så här himla länge till=)

har oxå blivit lite pysslande sen jag kom hem, ett jätte fint födelsedagskort till mormor blev det=)

nu sitter jag här o jäspar, hjärtat kommer snart hem, då blir det lite mys innan sängdags<3

imorgon kommer sofie till affären, wiiee! ska bli roligt att få träffa hon o lille liam=)

sov gott//Nina*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0