fredag 22/2-08

finally friday, iaf i 30 minuter till=) sen e de lördag, efter det söndag osså e helgen slut. oj nu blev det negativt=)

idag har jag o hjärtat varit o tränat, sen hann man inte så mycket mer innan det var dags att ta pågatåget till burlöv. martin kom till jobbet för att handla present till partajet imorgon o såklart hämta upp mig så jag slapp ta tåget=)  skönt för det är ju typ värsta orkanen ute, ligger här inne o hör vindarna viska mitt namn, haha!

nu ligger vi i sängen o slappar, jag kollar datorn o han kollar prison break som för övrigt verkar vara något av det sämsta som gjorts för tv...känner att jag hade blivit stressad om jag hade sett det. usch nä, o han försöker få mig att börja kolla, men nä tack jag har greys mfl.

nu e de dags att nanna, ha de gott.

Kommentarer
Postat av: Emma och Zorro

håller med dig, gillar inte heller prison break=) å du har börjat äta sås! milda mathilda! Det var en överraskning=)Välkommen till sås klubben då haha. Hoppas du haft en bra helg! pusskram

2008-02-24 @ 15:35:05
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0