Forts. 13/2-08

Kämpar som ett djur, hmm kanske inte=), med att få ny design på min blogg och jag ska göra den själv, snälla Jessica gjorde den jag har nu, jag tycker om den men nu när det ska bli vår så e den för svart....jag provar och provar men fan det blir inte rätt, grrrr. Eller rättare sagt det går inte alls, men om man försöker och försöker så borde det ju gå nångång,hihi! Har iaf lyckats lägga upp kalendern helt själv, rätt nöjd. Sen vill jag lära mig Photoshop oxå, för det är ju bara så jäkla svårt,  när jag sitter där så ser jag ut som ett frågetecken???????=)

Aja det löser sig, nu kom hjärtat o vi ska göra fruktsallad, mums....go kväll=)

image27

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad mysigt med mkt uppdatering :D:D I like and i miss you! måste ha tjejkväll snart igen. har bara 2matcher kvar på innebandyn så sen e de massa tid över. förlåt att jag är dålig på att höra av mig men jag tänker på dig jämnt

2008-02-14 @ 18:06:14
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0