25/2-08

vaknade tidigt idag, jag o hjärtat skulle vara effektiva och köra o handla innan han började jobba kl 11, men han hade sån otur att han har gått o blivit hel sjuk under natten, feber o evigt rännande på toa, usch o fy! bara inte jag oxå får det, roligare kan man ha. att ha feber e hell, man har ju en sån oro i kroppen, kan inte ligga, inte sitta, inte sova, fy fy fy! så jag promenerade till närmsta affär o inhandlade en massa nyttigheter så lövet kan bli frisk igen, fort!

13 noll noll va de dags för frissan, blev riktigt bra, jag ser ut som innan bara en anings kortare=)

va en sväng inom jysk med mamma o köpte ett tyg som vi ska ha som duk här hemma, knall rosa o super tjusigt=) martin e över förtjust att bo i ett hem som bara blir mer o mer rosa=)



här e jag söt i Tildes "look a like" hallon godis mössa=)

image44


va oxå en sväng på triumph idag, ska bli skoj att börja jobba där=) kom o handla 6-iga underkläder av mig sen ladies=) sen of course så spenderades kvällen på i.me.my=) nu e jag hemma hos man o katt=) kollar scrubs, men vill egentligen kolla in ett avsnitt av Greys=)

säger hej till Rebecca om hon hittar in här=) =) =) nu e de dags att tvätta av sig masken=)

Go Natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0