13 februari 2008

Dan före Alla hjärtans Dag, spännande=) Imorgon blir det fika med mamma o mormor, inköp av ett ursnyggt haldband som jag såg idag=) och mys med mitt hjärta<3 Ska stå utanför halsbands affären kl 10 imorgon bitti, annars hinner nån annan köpa det före mig, ohh va jag retar mig nu att jag inte köpte det när jag såg det.

Nu måste jag snabba mig med pysslet som jag har dragit fram här hemma innan lövet kommer hem från jobbet, han får ju inte se sin överraskning dagen innan. Oj nu blev jag himla saftsugen, Fun light e gott.

Kramar från mig o Kitty=)


image26

Sötnosen tycker om att sitta i en wokpanna som by the way nu är slängt, så blir ni bjudna på middag hit så behöver ni inte bekymra er om Kitty har suttit i det, vi har slutat upp med detta beteende nu,hihi=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0