12 februari 2008

hej hopp. nu har jag fått mina glasögon, testkör ett par nu=) e lite yr o snurrig, men det ska tydligen vara normalt med helt nya glasögon, tur ju. tog lite bilder för att visa Emma hur jag ser ut i dem, kändes hyfsat fjortis men det var rätt skoj=)

image23image24

Det ena paret är märket Missoni med smal silver både runt glaset, sen e "pinnarna" svarta lite tjockare osså med lite glitter=)
Det andra paret är silverfärgade, typ som mina gamla, men på de nya finns det glitter på olika ställen på bågarna, super tjusiga=)


Idag fyller min pappa år....grattis och jag har namnsdag(Evelina), grattis till mig=)

Nu ska jag pyssla lite med Alla hjärtans dag överraskningar=) Sen e de träning....kör hårt på beach 08 nu=)

image25
Detta var skönt kan ni tro*=)

Imorgon är det säsongspremiär av Greys anatomy, e helt fast i det(oxå=) sen jag började se repriserna, hihi.

Ha det bäst,kramar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

super tjusiga glasögon ju =) hade tänkt lägga upp mina med, hämtade ett par idag, de skulle finjustera de andra paret lite så ska vänta att lägga upp tills jag har båda;) har en lika dan plaskbild på mig från kroatien, med exakt samma luftmadrass;)

2008-02-13 @ 15:55:23
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: Jessica

åh fina glasögon :D

2008-02-13 @ 21:05:27
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0